اخبار

حضور رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان در جلسه روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۵/۲۸ شورای عالی و کانونها و جوامع سردفتری کشور

۰ 217
image_pdfimage_print

اساسنامه _ شورایعالی کانون‌ها و جوامع سردفتری تصویب شد

جناب آقای محمدرضا دشتی اردکانی در اولین جلسه مجمع عمومی شورایعالی کانون‌ها و جوامع سردفتری کشور به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران،‌ رییس کانون سردفتران و دفتریاران امروز در جلسه‌ای با حضور هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز و نمایندگان هیات مدیره کانون‌ها و جوامع استان‌ها با بیان اینکه همواره یکی از دغدغه‌های جامعه سردفتری حضور و مشارکت همه کانون‌ها و جوامع در تصمیمات کلان بوده است، گفت: سنگ بنای این شورایعالی از ۱۰ سال پیش گذاشته شده بود که خوشبختانه امروز شاهد شکل‌گیری آن هستیم.

وی تشکیل این شورا را یکی از اقدامات مفید و قابل توجه در جامعه سردفتری برشمرد و ادامه داد: هیأت موسس با تشکیل دو جلسه اساسنامه پیشنهادی را تنظیم و امروز برای تصویب به مجمع ارایه کردند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران از همه افرادی که در ادوار گذشته هیات مدیره کانون تهران و سایر استانها در شکل‌گیری این شورا تلاش کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه جهت انتخاب هیأت رئیسه مجمع عمومی متشکل از رئیس، دبیر و دو ناظر رأی‌گیری به عمل آمد که از بین کاندیداها به اتفاق آراء محمدرضا دشتی اردکانی به عنوان رئیس، محمد عظیمیان به عنوان نایب رئیس و مرادی و قجری به عنوان ناظر برای هیات رئیسه مجمع انتخاب شدند و در ادامه گزارش از سوی دشتی اردکانی به عنوان رئیس هیات مؤسس ارایه شد.

همچنین در دستور کار دوم در رابطه با کلیات اساسنامه شوایعالی رأی گیری انجام شد که به اتفاق آراء به تصویب رسید.

مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم با حضور در این جلسه به تاکید دین مبین اسلام بر مشورت و مشاوره اشاره کرد و تفکر و خرد جمعی را راهگشا و مؤثر دانست.

مرادی با بیان اینکه سردفتران و دفتریاران به عنوان قشر فرهیخته و ادب آموخته در جامعه مطرح هستند، تشکیل این شورا را توجه به ظرفیت های موجود راهگشا و مفید خواند.

وی از شورایعالی کانو‌ن‌ها و جوامع سردفتری کشور به عنوان بازوی مشورتی برای تصمیمات جامعه سردفتری نام برد و اظهار امیدواری کرد این شورایعالی در راستای ارتقاء هرچه بیشتر جامعه سردفتری عمل کند.

در ادامه این جلسه در دستور کار سوم انتخابات هیات مدیره شورایعالی کانون‌ها و جوامع سردفتری انجام شد که پس از اخذ رأی، اسامی زیر به اتفاق اکثریت آراء به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند:

۱- محمدرضا محامد
۲- حسین ساجدی
۳- محمد سعیدی
۴- علیرضا رضایی
۵- حسین اورعی قدیری
۶- سهیل خضر حیدری
۷- عطاءالله حیدرزاده

اعضای علی البدل:
۱- امیر مسعود مرادی
۲- محمدرضا ادیب

همچنین مطابق اساسنامه تصویبی آقایان محمدرضا دشتی اردکانی و محمد عظیمیان به عنوان نمایندگان کانون تهران در هیأت مدیره حضور خواهند داشت.

تصاویر اساسنامه جهت مشاهده و دانلود دانلود اساسنامه


ضمنا رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان جناب آقای اقدامی در این جلسه شرکت نمودند .

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان

 

 

مطالب مرتبط

گذاشتن یک دیدگاه

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد *

سوال امنیتی *

اطلاعات تماس

نشانی: رشت، بلوارامام (ره)، کوچه کوروش، برج بانک سینا، طبقه پنجم
کدپستی: ۴۱۹۳۷۵۳۸۸۸
تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۹۲۲۶
تلفکس: ۰۱۳۳۳۳۳۶۷۰۸
پست الکترونیک: info [at sign] gilannotary [dot] ir