1

حضور رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان در جلسه روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۵/۲۸ شورای عالی و کانونها و جوامع سردفتری کشور

اساسنامه _ شورایعالی کانون‌ها و جوامع سردفتری تصویب شد

جناب آقای محمدرضا دشتي اردكاني در اولين جلسه مجمع عمومي شورايعالي كانون‌ها و جوامع سردفتري كشور به عنوان رئيس اين مجمع انتخاب شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران،‌ رييس كانون سردفتران و دفترياران امروز در جلسه‌اي با حضور هيات مديره كانون سردفتران و دفترياران مركز و نمايندگان هيات مديره كانون‌ها و جوامع استان‌ها با بيان اينكه همواره يكي از دغدغه‌هاي جامعه سردفتري حضور و مشاركت همه كانون‌ها و جوامع در تصميمات كلان بوده است، گفت: سنگ بناي اين شورايعالي از 10 سال پيش گذاشته شده بود كه خوشبختانه امروز شاهد شكل‌گيري آن هستيم.

وي تشكيل اين شورا را يكي از اقدامات مفيد و قابل توجه در جامعه سردفتري برشمرد و ادامه داد: هيأت موسس با تشكيل دو جلسه اساسنامه پيشنهادي را تنظيم و امروز براي تصويب به مجمع ارايه كردند.

رييس كانون سردفتران و دفترياران از همه افرادي كه در ادوار گذشته هيات مديره كانون تهران و ساير استانها در شكل‌گيري اين شورا تلاش كرده‌اند تشكر و قدرداني كرد.

در ادامه اين جلسه جهت انتخاب هيأت رئيسه مجمع عمومي متشكل از رئيس، دبير و دو ناظر رأي‌گيري به عمل آمد كه از بين كانديداها به اتفاق آراء محمدرضا دشتي اردكاني به عنوان رئيس، محمد عظيميان به عنوان نايب رئيس و مرادي و قجري به عنوان ناظر براي هيات رئيسه مجمع انتخاب شدند و در ادامه گزارش از سوي دشتي اردكاني به عنوان رئيس هيات مؤسس ارايه شد.

همچنين در دستور كار دوم در رابطه با كليات اساسنامه شوايعالي رأي گيري انجام شد كه به اتفاق آراء به تصويب رسيد.

مديركل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاك كشور هم با حضور در اين جلسه به تاكيد دين مبين اسلام بر مشورت و مشاوره اشاره كرد و تفكر و خرد جمعي را راهگشا و مؤثر دانست.

مرادي با بيان اينكه سردفتران و دفترياران به عنوان قشر فرهيخته و ادب آموخته در جامعه مطرح هستند، تشكيل اين شورا را توجه به ظرفيت هاي موجود راهگشا و مفيد خواند.

وي از شورايعالي كانو‌ن‌ها و جوامع سردفتري كشور به عنوان بازوي مشورتي براي تصميمات جامعه سردفتري نام برد و اظهار اميدواري كرد اين شورايعالي در راستاي ارتقاء هرچه بيشتر جامعه سردفتري عمل كند.

در ادامه اين جلسه در دستور كار سوم انتخابات هيات مديره شورايعالي كانون‌ها و جوامع سردفتري انجام شد كه پس از اخذ رأي، اسامي زير به اتفاق اكثريت آراء به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب شدند:

1- محمدرضا محامد
2- حسين ساجدي
3- محمد سعيدي
4- عليرضا رضايي
5- حسين اورعي قديري
6- سهيل خضر حيدري
7- عطاءالله حيدرزاده

اعضاي علي البدل:
1- امير مسعود مرادي
2- محمدرضا اديب

همچنين مطابق اساسنامه تصويبي آقایان محمدرضا دشتي اردكاني و محمد عظيميان به عنوان نمايندگان كانون تهران در هيأت مديره حضور خواهند داشت.

تصاویر اساسنامه جهت مشاهده و دانلود دانلود اساسنامه


ضمنا رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان جناب آقای اقدامی در این جلسه شرکت نمودند .

روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان