اخبار

همایش ساری-۴/رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مازندران خبرداد: فعالیت ۱۲هزار نفر از سردفتران و دفتریاران در مازندران

Off 342
image_pdfimage_print

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مازندران از فعالیت ۱۲هزار فعال این حوزه در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، عطا‌الله حیدرزاده در همایش سراسری کانون‌ها و جوامع و کمیته پارلمانی سردفتران و دفتریاران در ساری اظهار کرد: سردفتران کاتبان بالعدل و حافظ امنیت حقوقی افراد یک جامعه درحوزه اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط گذار از تحریم است، افزود: نقش دفاتر ثبت به عنوان محل تلاقی فعالیت های اقتصادی و حقوقی پررنگ تر بوده و می‌تواند نقش موثری در نظام اقتصادی جامعه از طریق برخی قوانین داشته باشد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران مازندران با بیان اینکه بدون شک دفاتر اسناد رسمی در جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران قرار دارند، تصریح کرد: نزدیک به ۱۲ هزار نفر که اغلب حقوقدان هستند در این حوزه خدمت رسانی می‌کنند و با برنامه ریزی و تعامل و همفکری و با بهره گیری از روش‌های نوین می‌توانند در جهت افزایش بهره وری در سند ۲۰ ساله توسعه کشور زمینه های آرامش و امنیت روانی هم میهنان را بیش از پیش افزایش دهند.

حیدرزاده گفت: در سایه اخلاق محوری و همدلی و وحدت بیشتر می‌توانیم به همکاران کمک کنیم که زمینه های ثبت آنی فراهم شود تا کمک یار کشور، قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و دولت باشیم.

مطالب مرتبط

اطلاعات تماس

نشانی: رشت، بلوارامام (ره)، کوچه کوروش، برج بانک سینا، طبقه پنجم
کدپستی: ۴۱۹۳۷۵۳۸۸۸
تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۹۲۲۶
تلفکس: ۰۱۳۳۳۳۳۶۷۰۸
پست الکترونیک: info [at sign] gilannotary [dot] ir