اخبار, اطلاعیه ها

اطلاعیه

۰ 226
image_pdfimage_print
بسمعه تعالی
باطلاع همکاران محترم میرساند چون سامانه اختصاصی دفاتر اسناد رسمی در پرتابل شرکت پارسی پست  زمانبر است و تا زمان راه اندازی سامانه مذکور  دفاتر مرکز استان (رشت ) میتوانند با مطالعه کامل  راهنمایی پیوست از روز یکشنبه ۵ دیماه سال ۱۴۰۰ نسبت به پرداخت هزینه های پستی  و تکمیل و تحویل مدارک به مامورین شرکت پارسی پست اقدام نمایند. شایان ذکر است بمحض تکمیل و اجراء این فرآیند برای سایر شهرهای استان گیلان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .
parsipost guideline 10.4 لینک فایل
کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان

مطالب مرتبط

گذاشتن یک دیدگاه

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد *

سوال امنیتی *

اطلاعات تماس

نشانی: رشت، بلوارامام (ره)، کوچه کوروش، برج بانک سینا، طبقه پنجم
کدپستی: ۴۱۹۳۷۵۳۸۸۸
تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۹۲۲۶
تلفکس: ۰۱۳۳۳۳۳۶۷۰۸
پست الکترونیک: info [at sign] gilannotary [dot] ir