اخبار, اطلاعیه های مهم

تهیه و ارسال لیست حقوق کارکنان دفاتر ، به اداره دارایی از تاریخ ۱۳۹۵/۱/۱ الزامیست

۰ 5354
image_pdfimage_print

قابل توجه همکاران محترم :

تهیه و ارسال لیست حقوق کارکنان دفاتر ، به اداره دارایی از تاریخ ۱۳۹۵/۱/۱ بصورت الکترونیکی بوده و همکار جهت تکمیل مشخصات نام دفتر وحوزه مالیاتی و ممیزی و شماره پرونده خود و تهیه نام کاربری اقدام نمایند . ضمنا طبق گزارشات واصله از اداره دارایی چنانچه دفاتر لیست حقوق کارکنان را به موقع الکترونیکی ارسال ننماید مشمول جرایم خواهد شد.

۱- تهیه نام کاربری و رمز عبور
نام کاربری و رمز عبور همکاران >>>همان کاربری و رمز عبوری است که در اظهارنامه الکترونیکی مالیات ، و یا ارزش افزوده هر سه ماه یک بار استفاده می شود که با کدملی سردفتر شروع می شود ۱۳رقمی.
چنانچه همکاران موفق به تهیه این مورد نشدند . به واحد فناوری اطلاعات اداره دارایی رشت طبقه اول ساختمان ش ۲ مراجعه نمایند.

۲- پس از تهیه نام کاربری و رمز ، مراجعه به سایت http://salary.tax.gov.ir
راهنمای آن در همان صفحه جهت ورود اطلاعات قابل مشاهد است . و با دقت مطالعه شود.
راهنما >>>>>> http://salary.tax.gov.ir/account/help
۳- تکیمل مشخصات کارکنان خصوصا شروع بکار و شماره بیمه و مشخصات هویتی خیلی مهم و ضروری است .

برای ارسال اولین ماه گزینه بدون ارسال فایل انتخاب شود. و ماههای بعد کپی از ماه قبل انتخاب شود.
ضمنا برابر اطلاعات واصله از واحد فناوری اطلاعات اداره دارایی تعداد کارکنان تا ۱۵ نفر نیازی به نصب نرم افزار ندارد و دفاتر بصورت آنلاین از طریق سایت به آدرس فوق الذکر اقدام نمایند.
همکاران نسبت به ورود اطلاعات و مبالغ حقوق طبق جدول دریافتی از سازمان تامین اجتماعی عمل نمایند .
طبق گزارش واحد فناوری اداره دارایی هر گونه اشتباه در وارد نمودن اطلاعات کارکنان بعهده خود مودی است .
در صورت ایجاد هر گونه سوال و مشکلات در مورد این سامانه با واحد فناوری اطلاعات دارایی رشت تماس حاصل نمایید .

واحدانفورماتیک کانون سردفتران و دفتریاران استان گیلان

مطالب مرتبط

گذاشتن یک دیدگاه

آدرس پست الکترونیکی شما منتشر نخواهد شد *

سوال امنیتی *

اطلاعات تماس

نشانی: رشت، بلوارامام (ره)، کوچه کوروش، برج بانک سینا، طبقه پنجم
کدپستی: ۴۱۹۳۷۵۳۸۸۸
تلفن: ۰۱۳۳۳۳۲۹۲۲۶
تلفکس: ۰۱۳۳۳۳۳۶۷۰۸
پست الکترونیک: info [at sign] gilannotary [dot] ir